Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Linda - 28 februari 2010 20:36

Efter en massa timmars slit igår, lyckdes Henke få dit duschväggen. Nu är det bara att vänta på att silikonet ska härda  så vi kan duscha. Just nu får vi åka till mamma å Tomas eller Henkes föräldrar för att duscha å allt blir så besvärligt. Men, men det funkar juh iaf.


Idag har vi varit med Lisa å Marcus på Ikea å Henke har varit bärhjälp åssa blev vi bjuden på middag. =) Ha nästan nyss kommit hem.


Imorgon ska jag till frissan å det ska bli sååå skönt att få bort den hemska utväxten och äntligen få en frisyr igen. Inte för att jag bestämt mig för hur/vad jag ska göra men Sara (frissan) brukar alltid komma med något bra förslag. =)


Å imorgon kväll ska skotern säljas...bye, bye love!


Nu ska jag hänga tvätt å sen slänga mig på soffan en stund.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards