Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Linda - 7 februari 2010 19:36

Ja, det var den helgen det. "Poff", sa det åsså var den över.


Lördagen spenderades i matfors med bror och familj. På dagen åkte vi skoter och på kvällen blev det go´middag och melodifestivalen.

Idag har vi oxå varit ute på skotertur med familjen Hagman. Det har verkligen varit toppen väder, hoppas det fortsätter såhär nu.

För min del är det nog färdigkört på ett tag nu. Sist vi var ut fick jag så ont i magen/bäckenet när jag körde så Sandra fick köra min skoter hem och jag åkte med brorsan. Så i helgen har jag åkt med Henke å då gick det mycket bättre. Dessutom är man ju inte lika smidig längre å då blir det bara jobbigt och otympligt att köra, särskilt i föret som är nu.


Idag är det på datumet exakt två månader till BF. Tiden rusar iväg.

Jag tycker att jag växer så det knakar. Om det fortsätter såhär kommer jag se ut som en michelingubbe innan bebben tittar ut. Hur ska jag då kunna röra mig?! ;) Tycker att jag är klumpig nog som det är nu!


Imorgon jobbar jag kortdag åsså ska vi till BM igen.

Spännande å se hur mycket jag växt sen sist med tanke på att jag själv känner mig dubbelt så stor nu som då. Fast när jag ser bilder på andra som är i samma vecka som jag eller till och med mindre så har jag uppenbarligen inte särskilt stor kula.


Nu ska jag servera mig ett glas kall mjölk så jag släcker elden i min strupe sen blir det nog en film.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards