Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Linda - 11 februari 2010 09:03

Igår var vi på en lägenhetsvisning. Det känns väl både si och så, känns inte helt hundra att titta på lägenhet när det är ett hus vi vill ha... =/ men det är bara tillsvidare så... ska väl avvakta lite å se hur långt budgivningen drar iväg åsså ska vi ju kolla på en till på måndag.

Dessutom har vi blivit tipsade om ett hus som ska säljas men som inte är hos mäklare än, så vi ska ringa å höra om vi kan få komma å se vad det är.


Efter visningen igår åkte vi hem å la oss i sängen å tittade på tv. Vid 20.00 åkte Henke å jobbade å jag slocknade. Vaknade när han kom hem 00.45 hehe. Det var bara att kliva upp och tvätta bort mascaran och borsta tänderna och sen krya ner under täcket. Sov till 8.45 i morse och känner mig riktigt utvilad, inte så konstigt kanske :)


Idag är jag ledig och dagen ska spenderas med Linda W på birsta för att shoppa loss. Nä, det blir nog inte mycket shoppa för min del. Ska iaf äntligen försöka hitta krukor till köksfönstret och lämna tillbaka en tröja som jag inte kommer använda. Och kanske att det följer med någon bebis sak hem...;P


Idag går vi in i vecka 33

Nu väger bebisen ungefär 1,7 kg och är cirka 42 cm lång från topp till tå. Lungorna kommer inte att vara fullt utvecklade förrän närmare förlossningen, men bebisen tränar redan andning genom att "andas" fostervatten.

  


Just nu älskar jag verkligen att vara gravid, trots att jag är klumpig, tung och osmidig som bara den med lagom mycket värk här och där.

För tre-fyra månader sedan trodde jag aldrig att jag skulle känna såhär. då var jag i valet och kvalet över om vi verkligen skulle fortsätta denna graviditet. Idag är jag glad som faaaan att jag (och Henke) stod ut.

Tänker väldigt mycket på vad det är för en lite krabat som ligger där inne. Hur ser du ut? Hur kommer du vara? Vem är du? Så nära men ändå så långt bort, med nästan bara ett lager hud emellan oss. Lilla du, vi längtar sååå efter att få träffa dig.  

    


Nä, nu ska jag ta å röja undan lite i köket och försöka klämma på mig nå vettiga kläder för dagen.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards