Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Linda - 8 februari 2010 13:09

Idag har jag som tidigare nämnt jobbat och så har vi varit till BM. Denna gång var det inga blodprover som skulle tas utan bara blodtrycket, urinprov, hjärtljuden och mäta magen.


Blodtrycket var 116/75

Urinprovet såg bra ut

Hjärtljuden var 144 slagg/min

Magen var 30 cm


Allt såg bra ut. Nu ligger jag precis efter normalkurvan. Det kändes skönt, för i natt drömmde jag att alla mina värden var käpprätt åt skogen.

Blev förvånad över att magen bara växt två cm sedan sist. Jag var bergis på att det skulle vara mycket mer. Idag tog BM även tillbaka det hon sa i början, om att jag skulle bli stor. Hon trodde jag skulle hålla mig normalt fit. Det är antagligen därför det går så pass bra för mig att jobba oxå, då jag inte är så stor och klumpig och inte har några andra "krämpor", sa hon. Men hon var mycket noga med att påpeka att jag bara fick jobba så länge det känns bra för mig. Så fort jag börjar tycka det är för tungt, jobbigt eller får besvär så SKA jag sluta. Jag har iaf planerat att jobba februari ut sen får vi se hur jag gör.


Vädret är underbart idag, jag får sånna vårkänslor =) Skulle vilja ut på en långpromenad men min kropp känner inte för det idag....

Tror iaf att jag ska ge mig ut och leta krukor till mina nya blommor i köksfönstret så att innerkrukan slipper sticka upp två cm. 


Ha en fortsatt bra dag!

Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards