Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Linda - 15 februari 2010 13:36

Helgen har som vanligt susat förbi.

I lördags på dagen var vi först ut på birsta å handlade lite på Jysk och på eftermiddagen var vi å tittade på huset som vi blev tipsad om, så nu tänker vi så det knakar...

På kvällen vart vi bjuden på middag hos Jonas å Sandra å så blev det gotta å melodifestivalen.


I söndags var vi till Henkes arbetskamrat i Indal och åkte skoter. En härlig tur på åtta mil och underbart väder. =)

Igår kväll var vi bjuden på middag hos Henkes föräldrar och när kvällen närmade sitt slut stöp vi i säng!


Har förresten lagt ut min älskade skoter på blocket nu....med blandade känslor, men å andra sidan så får jag köpa en nyare när jag väl kan köra själv igen. Känns ju lite onödigt att ha en skoter som bara ska stå.


Natten mellan lördag och söndag var första gången som jag vaknat av att bebben levt rövare i magen.  Det var ett väldans liv och jag sov inte mycket. Hela helgen har det varit ovanligt mycket rörelser och det är underbart, samtidigt som jag känner väldigt tydligt att det är trångt där inne nu och jag kan inte längre röra mig fritt.


Idag har jag jobbat 7.15-12.15 och det har varit den svåraste morgonen hittills. Jag blir arg och förtvivlad över att jag har så svårt att utföra vissa saker på jobbet och att det har gått från att vara helt ok till att bli näst intill omöjligt. Lilla bebben säger ifrån mer och mer i mina rörelser.

Så nu går jag i valet och kvalet hur jag ska göra... Alla säger åt mig att gå hem, ta det lungt och vila medan jag har möjlighet. Men för mig är det ett STORT steg. Jag älskar att jobba och hatar att vara göralös. Och vad finns det att göra i vår lilla tvåa??!

Men så ekar bms ord i mitt huvud "så länge det känns bra för dig..." Tyvärr så gör det inte riktigt det längre. Ska iaf försöka mig på denna vecka ut så får vi se hur det går. =/ 


Ja, ja nog om detta!


Ikväll ska vi återigen på en lägenhetsvisning. Får se vad det ger....

Nu ska jag slänga omkull mig i soffan och bara vara.


Hej hej


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards