Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Linda - 12 februari 2010 16:29

Gårdagen på birsta med Linda W var härlig. Skönt att strosa på i godan ro och små prata. Hittade iaf krukor som blev kanon i köksfönstret. Mycket mer inköp blev det inte.


När jag kom hem ringde jag till dom med huset och vi bestämde att vi skulle höras till veckan och bestämma dag som vi kunde komma å titta. Men idag ringde hon upp mig och frågade om vi ville komma redan imorgon och det tackade vi ju inte nej till såklart. =) Så efter lunch imorogn ska vi dit å se om det är något av intresse.

Efter maten for vi upp till Tobbe och Frida och där blev vi bjuden på marängswich, mumma! =) Vi satt och surrade om allt möjligt och vips så var klockan halv elva. Det går fort när man har roligt. =)


Idag har jag jobbat 7.15-16 och nu tänkte jag passa på att ta en powernap innan Henke kommer hem. Sådär ja, just precis nu börjar grannen borra i väggen. Lagom tajming! =(


Middag ikväll blir Plankstek alá Henke och sen karra å Let´s dance


Trevlig helg på er!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards