Alla inlägg under december 2008

Av Linda - 7 december 2008 21:39

Helgen har varit toppen bra och mycket välbehövlig. Fjällluften kan verkligen göra susen. I love it!

Nu har vi nyss ätit kinamat å sitter å tittar på Wallander, ska hoppa in i duschen under nästa reklampaus å sen krypa ner i sängen och se resten.


Natti natti!


Av Linda - 5 december 2008 12:55

...till Storrlien. Härligt med fjällen å få köra skoter... Väntar på att Henke ska sluta sen sticker vi. Jonas, Sandra, Henke å jag. =)


Av Linda - 5 december 2008 12:22

... Linda Z


1. Hur gammal är du om fem år?

30 år (ÅNGEST!)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mig själv...

3. Hur lång är du?

162 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Syskonen Baudelaires Olycksaliga Liv

5. Vem ringde du senast?

Henke

6. Vem ringde dig senast?

Sandra

7. Hur löd det senaste sms:et och det sista du fick?

-Blir fläskpannkaka bra?

-Japp! 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Har nog ingen betydelse, men det går fortare att ringa 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda.

10. När såg du senast din mamma?

Igår (Torsdag)

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå

12. När vaknade du i dag?

09.24

13. Vilken är din favoritjulsång?

Julen Är Här

14. Vilken är din favoritplats?

Hm...Fjällen tror jag

15. Vilken plats föredrar du minst?

Vet inte...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

I ett hus på landet, med Henke och två barn och kanske gift.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Spöket i garderoben och under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Henke, när han sa att han önskade sig en börs...Hahaha.... 

19. Hur stor är din säng?

180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

4 totalt! 2 till mig å 2 till Henke

23. Hur många landskap har du bott i?

Ett.

24. Vilka städer har du bott i?

Sundsvall (Matfors, Skönsberg, Alnö, Skönsmon, Bydalen, Haga).

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor, å gärna fårskinnstofflor.

26. Är du social?

Mycket!

27. Vilken är din favoritglass?

Ben & Jerry´s

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Konserverade päron med After Eigh i ugn.

29. Tycker du om kinamat?

Bland det bästa jag vet.

30. Tycker du om kaffe?

Ja, måste ha kaffe för att bli människa på morgonen.

31. Vad dricker du till frukost?

Kaffe

32. Sover du på någon särskild sida?

Min vänstra sida

33. Kan du spela poker?

Lite så..

34. Tycker du om att mysa/kela?

Så klart!

35. Är du en beroendemänniska?

Hm...nja, kanske lite chipsberoende.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Jag har kännt, men vi tappade kontakten för lääänge sen. 

37. Vill du ha barn?

Ja, bara dom blir snäll annars ger jag bort dom. =P *skämt* Det är klar jag vill!

38. Kan du några andra språk än svenska?

Engelska å lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nix

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet såklart, bassänger är lite äckliga!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja, några.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Desperate housewives.


44. Kan du rulla med tungan?

Nix

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Finns så många, men Sofia leder nog just nu.

46. Sover du med gosedjur?

Nix

47. Vad har du för ringsignal?

Sony Ericsson

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, i en kartong i källaren

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mina strumpor

50. Flirtar du mycket?

Nix

51. Kan du byta olja på bilen?

Inte byta men fylla på! =P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nix *peppar, peppar*

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Hm... Ja, vad hette den. Kommer inte ihåg!

54. Läser du dagstidningen?

Ja, lite sådär

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nix

56. Dansar du i bilen?

Dans å dans, skulle nig kalla det digga! =) Ja!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix.

58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper?

Uppsatsen om cancer.

59. När var du i kyrkan senast?

Över ett år sedan, när Tuva döptes å Jonas å Sandra gifte sig.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Shit, jag kommer inte ihåg vad han heter...Mats tror jag *skäms*

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Två veckor.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Sandra i Onsdags. =)

Av Linda - 4 december 2008 20:59

 

Efter 1 ½ timmes stavgång, två dagar i rad börjar musklerna ge sig till känna i form av träningsvärk. Trodde aldrig att jag skulle bli "en såndär fjant med stavar", men nu är jag där. Å ack så kul det är, å givande. Men som alltid lite tråkigt att gå själv...

Blev middag hos brorsan å Sandra idag åsså lite planering inför helgen. Vi sticker nämligen till Storlien imorgon åker skoter. =) *längtar*

Nu håller vi på att packa för fullt så det bara är att åka när Henke slutar jobba.


Förresten! Tack Sandra för igår, du är en pärla! =) Kram på dig!


Nä, nu ska jag återgå till packningen åsså ska karln klippas.


Hej hej!


Av Linda - 4 december 2008 11:18

Jag förstår inte vad som händer med mig!? Vissa dagar mår jag kanon bra. Livet leker å allt är bara toppen. Skulle aldrig tänka tanken att jag skulle kunna må dåligt. Men vissa dagar mår jag riktigt piss. Känner mig orolig över allt å vill bara gråta. Det kan vara skolan, vänner, familj, allt man någonsin kan känna oro för. Jag får en klump i magen å hjärtklappning å hur jag än försöker få bort det så går det inte... Jag hatar det! Igår var en sån dag men idag känns det ganska bra. 


Av Linda - 3 december 2008 22:04

Livet är som en bergochdal bana, det går upp å det går ner...

Av Linda - 3 december 2008 10:53

Jag sitter med massor att göra men kommer mig inte för att börja någonstans!

Av Linda - 2 december 2008 22:01

Skar mig i fingret på en kartong idag å just nu gör det SÅÅÅ ont!

Har iaf inte fått upp varken stakar eller julgardiner ikväll. Jag åkte till   Linda W å fikade istället å det var mycket roligare. =)

Henke jobbar över å skulle tydligen inte komma hem i särskilt god tid ikväll heller...=(

Jag ska iaf läsa lite om kroppens döende å sen blir det till å sova.


Natti natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards