Alla inlägg den 20 december 2008

Av Linda - 20 december 2008 11:10

Hämtade posten från igår. Å gissa vad som ligger där?! Ett fint litet julkort från Mio möbler. Gulligt! *ironisk*

Det står: Er leverans är försenad till vecka 4.

JAG HATAR MIO MÖBLER!

Så dagen kommer spenderas på olika möbelaffärer (men inte Mio) för att hitta nåt nytt. Mio kan köra upp vår beställning i röven å pengarna ska vi ha tillbaka med ränta! Å får vi ett presentkort som "plåster på såren" så ska jag enhäldigt trycka upp det i röven på dom oxå. Så jag hoppas dom har en fet jävla röv dom satarna!


*förjävla arg*

Av Linda - 20 december 2008 09:54

Igår var jag ner på stan å hittade ytterligare två julklappar så då är det nog bara en kvar...eller två blir det förresten.

For direkt till västergård å hälsade på Sanna å barnen. Sen bar det iväg till Pelle å Jeanette, Jag skulle hämta lite smink som jag beställt från oriflame men det slutade med att jag blev bjuden på middag å sen blev det kortspel för hela slanten. Var inte hemma förrän närmare 00.30 Det var länge sen jag hade så roligt. Många goda skratt å det är bara att inse. Du är inte klok Pelle! =P Tack för en super trevlig, välbehövd kväll. Det måste göras om snart. =)

Nu ska jag ta å plocka ur diskmaskinen som jag inte gjorde i förrgår... Åsså får vi se omhan jag delar kylskåp med tänker vakna snart eller om det är sängen som gäller idag. Han var nämligen på julbord med jobbet igår å jag vet ju hur det brukar sluta. Tyckte ändå att han verkade rätt städad när han kom hem vid 01.00 inatt.


Nä, dags att avancera!

Ha en bra dag!

Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards