Alla inlägg den 10 december 2008

Av Linda - 10 december 2008 11:05

Var å beställde möbler på Mio för 1 ½ vecka sedan. När jag pratade med dom innan vi beställde sa dom att möblerna skulle ta en vecka att få hem. När vi gjorde beställningen sa dom två veckor och när beställningen var klar sa dom ungefär två veckor! Logiskt sätt har det gått två veckor till helgen å vi har såklart räknat med att få våra möbler då, så vi kan få någon ordning här hemma. Så jag ringde idag för att dubbel kolla om dom kommer före eller efter helgen. Å till min stora besvikelse och förbanelse säger dom att vissa grejer beräknas komma vecka tre!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror ni jag är nå arg på Mio möbler eller?! Hur faan kan man lova två veckors leveranstid och så visar det sig att det tar sju veckor. Nån jävla koll borde dom ju ha, det kan ju inte diffa på fem veckor. IDIOTER! Inte nog med att julen är tillräckligt jobbig... Tack för att ni förstör julstämningen ännu mer hos oss i år!!!!!


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards