Alla inlägg den 15 december 2008

Av Linda - 15 december 2008 13:49

Trodde att jag älskade mitt jobb...eller egentligen så gör jag väl det men vissa kan verkligen få en att känna att man vill byta! Trist men sant... Suckar, pustar och stön kan få mig att bli galen. Hur vore det med en personal som är glad och trevlig å inte tycker att jobbet och allt runtomkring suger?! Håll käften istället då å låt oss pigga å glada få fortsätta vara det. Visst förstår jag att det kan vara mer jobbigt vissa dagar men nu är det ju så att det är ingen som tvingar er att jobba kvar å är det så jävla illa så va hemma några dagar då. Ingen blir glad eller mår bättre av en sur och otrevlig personal. Jobb inom vården är inte alltid en dans på rosor. Men det är valfritt! Ryck upp er å skaffa er ett liv!!!!!


Så, nu känns det bättre. Trots att jag vet att dom som skulle behöva läsa detta inte gör det så känns det iaf bra att få skriva av sig.


Hej hej!


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards