Alla inlägg den 18 december 2008

Av Linda - 18 december 2008 21:18

Har fortfarande inte kommit på vad jag skulle komma på ;)

Åkte iaf ut på Birsta å gick där i typ en oclh en halv timme sen hade jag så ont i nacken å huvudet så det var bara å åka hem å knapra piller å vila en stund eller rättare sagttyp tre timmar. Hittade iaf två julklappar idag så nu är det bara fem kvar...bläää!

Ikväll har jag hängt tvätt, tittat på Mamma Mia och bonde söker fru och sneglat lite i Människan socialt och kulturellt.

Henke jobbar som vanligt, minns knappt hur han ser ut...men men vi ses ju på söndag iaf när vi ska till mormor och morfar.


Nä, nu ska jag plocka ur diskmaskinen å sen tror jag att jag ger upp för idag.


Natti!

Av Linda - 18 december 2008 11:30

Vaknade 02:00 inatt... tittade upp å såg Henke. Han hade just kommit hem från jobbet. Inga dåliga arbestdagar där heller, 7-02 Lite avis eller?! NOT!!!


Sandra har varit här en stund på morgonen så jag fick frukost sällskap. =) Nu har jag just sminkat mig å ska väl ta å hoppa i nå anständigare kläder å bege mig ut i vida världen på julklapps jakt. Vet inte om det blir Birsta eller stan... svårt val... Vi får väl se vilket håll bilen drar åt. =P


En väldigt jobbig sak är att igår när jag låg i sängen å skulle sova så kom jag på en jätte bra julklapp till mammsen å Tomas som jag tänkte att jag skulle greja idag. Problemet är bara att jag har glömt vad det var jag kom på!!!!! Å jag kan för mitt liv inte komma på det. Snacka om dum i huvudet.


Nä. det är väl lika bra man ger sig iväg så man är klar innan julafton!






Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards