Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Linda - 31 augusti 2013 19:26

Ja igår var jag och Henke till Erika och Robert på surströmmingsfest. Först blev det småplock/mingelmat och välkomstdrink sen förrätt och sen surströmming. Någon efterrätt var det inte att tänka på, vi var proppmätta allihop! Vi fortsatte kvällen med musiktävling och prat och strax innan tre begav vi oss hemåt.

Barnen var hos sin farmor och farfar och det var första gången Julia sov borta. Jag var lite orolig då hon kan vara lite "bökig" på kvällskvisten ibland men det hade gått jätte bra. Så nu har vi klivit över den tröskeln. Amanda behövde jag inte oroa mig för då jag vet att hon gärna skulle flytta in hos farmor och farfar! :)

På eftermiddagen idag har vi varit och gratulerat kusin Tobias som fyllde 30 år igår. God mat, gott fika och trevliga människor.
Nu har vi precis lagt tjejerna. Imorgon är det en STOR dag för Amanda! :) Skriver mer om det imorgon.

Trevlig lördagkväll på er!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards