Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Linda - 12 augusti 2013 15:05

Det är inte bra att inte blogga på länge för det blir så mycket jag vill skriva om för att minnas men det har jag varken tid eller ork till!

Förra veckan var iaf Henkes sista semester vecka. Känns trist att han börjat jobba idag och jag och barnen ska vara hemma utan honom men om några dagar är det vardagen och då vet jag att det kommer kännas bättre!

I onsdags åkte vi till Sidsjön och matade änderna och sen vidare till hamnen för lunch, lek och glass.

I torsdags tog vi en dagstripp med Tobbe, Frida och Tillie till Junsele djurpark.


I fredags kom familjen Lindholm/Sandström hit och det blev en sleepover. Amanda och Tillie sov i Amandas rum, första gången Amanda haft en sova-över-kompis i sitt rum. Det tog ett tag innan dom somnade men vid 32.20 blev det tyst. Mysigt var det iaf!

I lördags hade vi den årliga gatufesten här på gatan men brännboll i spöregn men lagomt till grillningen sprack det upp och blev riktigt skönt väder.

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards