Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Linda - 28 augusti 2013 20:42

Julia vaknade 3.45 och skrek som om kniven satt i henne. Jag fattade knappt vad som hände, yrade runt och försökte komma på vad jag skulle göra. Bytte blöja och försökte få henne att lugna sig och somna igen men det gick inte!! Henke vaknade och vi kom fram till att vi skulle göra en flaska ersättning. Det svepte hon i sig sen låg hon och surrade på till 4.30 då somnade hon igen.
Det är inte bara positivt att ha ett barn som typ alltid sover hela nätterna för när hon väl vaknar vet man knappt vad man ska göra!!

Amanda vaknade 6.45 och tyckte det var morgon, hon som aldrig vaknar före 8.00 Uppochner vända dagen här idag!

Sandra kom förbi en stund på fm och så kom Marie, Hanna och Tilde. Marie och barnen stannade på lunch. Tack för sällskapet idag!

Linda H och jag har provar på cirkelträning ikväll och hej och hå!! Det tuffaste passet jag någonsin gjort. Det kommer att komma ett inlägg eller iaf en bild av Linda H på vår blogg så kicka in där och titta på två utmattade tomater! www.hsomihurtig.bloggplatsen.se
Jag tänkte försöka knåpa ner några rader där ikväll oxå.

Tänkte även tipsa om Lindas egna blogg: kreativafroken.wordpress.com Hon syr barnkläder och tar mer än gärna emot beställningar. Super kul att kunna välja tyg mm själv på kläder åt barnen. Jag har beställt byxor åt Julia och leggings och klänning/tunika till Amanda. :)

Nu blir det en kopp te och en macka och sedan en dusch innan jag ska sussa.

Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards