Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Linda - 4 augusti 2013 21:41

Startade gårdagen kl. 6.30 för att hinna locka håret innan jag skulle åka till Bredsand och hämta Linda och Maja för att sen styra kosan mot Sofia och Eriks bröllop i Bodsjöbyn. Maja skulle till sin mormor i Svenstavik så hon bytte bil innan vi skulle svänga av mot Bodsjöbyn.
Vi kom fram strax innan 12.00 till stugan där vi skulle bo, så det var bara att sätta igång med att göra oss i ordning. Kerstin och Ernst (Sofias mamma och pappa) hade ordnat det så fint åt oss med bäddade sängar med en chokladbit på kudden. Vi fick även lunch och frukost. Vi kände oss så varmt välkommen!
Bröllopet var kl. 14.00, åhhh så vackert det var, det var omöjligt att hålla tårarna tillbaka. Efter vigseln åkte vi till Revsundsloge på middag och fest. Kvällen blev helt fantastisk och maten var supergod. Vi höll igång till klockan var 4.30
Klockan10.30 hade jag vaknat några gånger av värmen, hunger och kissnödighet så då gav jag upp och gick och duschade. Strax efter vaknade Linda så vi åt frukost, packade ihop och sen for vi med ett gäng till logen där vi hade bilen.
Jag landade hemma vid 15.30 och vad underbart det var att få pussas och kramas med barnen och Henke oxå såklart men då det var första gången jag sov borta från Julia så var det extra skönt att få hålla henne. Amanda var mitt inne i ett smågnabb med Tuva när jag kom så hon hade inte riktigt tid med mig... :/

Lördagen var iaf jätte fin, trevlig och bra på alla sätt och vis.
Stort grattis Sofia och Erik. Lycka till i livet och tack för att jag fick vara med och dela denna fantastiska dag med er!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards