Alla inlägg under juni 2013

Av Linda - 10 juni 2013 19:41

Ringde vc i morse och fick en tid 10,45. Henke kom hem och var med barnen under tiden.
En mycket märklig läkarundersökning... Där jag hade ont såg det bra ut och där jag inte kände något tyckte läkaren att det såg inflamerat ut!! Men hon menade att det troligtvis bara var ett virus som dottern dragit med sig från dagis. Jag gav mig iaf inte och sa för andra gången att jag ALDRIG brukar ha feber och har nu haft det i sex dagar. Till svar fick jag att hon skickade mig på provtagning för säkerhets skull!!!
Efter halsprov, sänka och feberkoll gick jag iaf därifrån med penicillin mot lunginflamation. Ibland är det bra att stå på sig!!

Av Linda - 7 juni 2013 19:24

Fortfarande inge pigg. Febern hänger kvar och hosta har jag fått. Snoret har däremot lugnat sig och halsen gör inte lika ont!
Bara febern går över så skulle jag nog må rätt bra. Jag brukar aldrig ha feber och nu är jag inne på tredje dagen. Vad är det frågan om?!?!

Imorgon är det tänkt att jag ska gå med Amanda på kalas hos Vincent och på kvällen ska vi på Tobbes 30-års fest. Men mår vi såhär så är det bara att glömma!!! Hoppas verkligen att vi är piggare imorgon!!!

Av Linda - 5 juni 2013 15:28

Sovit som en kratta inatt. Har haft ont i halsen, svettats och haft värk i hela kroppen. Jag som nästan aldrig har feber kände mig ovanligt varm och mycket riktigt, 38,2 i temp klockan 7,00 imorse. Nu nyser jag och snorar!! Det var ju väntat att jag oxå skulle åka dit hoppas bara att Julia klarar sig men det är ju knappast troligt! :-\

Av Linda - 3 juni 2013 17:11

Helgen flög förbi!
Hittade iaf två amningsbhar, tre linnen, leggings och en tunika till mig på birsta i lördags. Hittade även sandaler som jag vill ha men dom fanns inte i min storlek... :-(

I lördagskväll var det 50-års fest för Tomas. Jätte trevligt och mycket gott att äta. Vi hade barnen med oss så vi avrundade vid 20.30

Igår söndag, var vi hemma och grejade på gården och så var vi bjuden på middag hos Lisa och Markus.

Idag är det sjukstuga här hemma. Amanda är fortfarande väldigt snorig och hostig och Henke är hängig och rejält förkyld. Hoppas att jag och Julia klarar oss!

Nu vill lillan ha mat!

Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards