Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Linda - 18 juni 2013 21:09

Åkte till Veronica vid 10.30 Fick supergod morotskaka och surrade. Vips så hade det gått två och enhalv timme och det var dags att bege sig.

Åkte på Ica Maxi. Oj vilken pärs att handla med två barn!!! Det tog en och en halv timme på Maxi och ändå skötte sig båda barnen skapligt bra men jag var helt slut när jag fått in varorna och barnen i bilen. Cred till alla som gör detta själv ofta. Jag kommer iaf försöka undvika det!!

Ikväll har vi varit ute en stund, gick på dagis och lekte lite. Henke är och byter hjullager på min bil så det slipper låta som en helikopteri den!

Nu sover Amanda sen några timmar och Julia har äntligen slumrat till i min famn. Någonting är inte som det ska och jag vet inte riktigt vad!! Men hon verkar besvärad och gråter mycket ikväll... Tycker dessutom att hon ätit sämre både igår och idag. Magen? Svampen? Ont?
Tänk om dom kunde tala, vad mycket lättare det skulle vara!

Imorgon är det dags för efterkontroll hos barnmorskan igen. Hoppas på bra besked och att jag får börja röra på mig! *håller tummarna*

Mer än såhär blir det inte idag.
Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards