Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Linda - 27 juni 2013 23:13

Idag har jag haft en fantastisk dag med min älskade Linda, på birsta. Åkte 10.00 och var hemma strax före 16.00
Men så härligt det var! Har nog kunnat gått lika länge till, vi tog ju bara övervåningen och inte ens alla butiker där.
Fick äntligen tag på ett par jeans som sitter bra. Köpte även ett linne, två tröjor, tre nagellack, ett par sandaler och en klänning till Amanda som hon ska ha på Julias dop. Mycket av sakerna var på rea så jag har räknat ut att jag har "tjänat" 400 kr idag! Hur bra som helst! ;-)
Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång!!

Min lilla prins Emil är på sjukhuset. Han har hög feber som inte vill gå ner trots alvedon och ipren och i morse krampade han och förlorade medvetandet. Lilla gubben, det gör ont i faster när du är så dålig! Pratade med han i telefonen tidigare i kväll. Vi bestämde att vi ska skrämma bort febern så han kan komma hem och leka och bada. Krya på dig prinsen!

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag träffa ett gäng härliga mammor och bebisar.
Godnatt!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards