Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Linda - 19 juni 2013 23:17

Varm och skön dag idag och ändå har vi mest varit inne! Har inte gjort nån nytta alls ändå har dagen flugit fram. I eftermiddags var jag till bm och pratat preventivmedel och fått klartecken på promenader. Äntligen!! Det går åt rätt håll! Måste även skryta lite med att hon var imponerad av mina knipmuskler och det känns ju kul!

Henke fick åka till Östersund på jobb idag och ringde just och sa att han åker hem nu. Så tjejerna fick vara med farmor medan jag var till bm och Amanda var överlycklig, som hon har tjatat och längtat efter farmor. Det var värre i bilen på väg hem... vad hon grät! Hon är en riktig känslomänniska vår lilla stortjej!

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i lopplådan. Imorgon funderar jag på att ge mig på Birsta City med två barn... får se om den ide'n känns lika bra imorgon!! :-P

God natt!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards