Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

En bra dag!

Av Linda - 20 mars 2013 21:45

Idag har varit en mycket bättre dag än gårdagen. Jag har känt mig ovanligt pigg och fräsch.
Började dagen med sovmorgon. Väckte Amanda 8.10 så vi skulle komma i tid till dagid. Morgonen flöt på perfekt!
Efter att ha lämnat skruttis gick jag hem och tog en lååång, varm dusch, klädde mig, sminkade mig och fixade håret. Inte varje dag man "anstränger" sig vad gäller utseendet nu för tiden men oj vilken skillnad på hur man känner sig när man gör det

11.30 hade jag tid hos bm. Allt såg bra ut, järnvärdet hade stigit och alla andra värden var toppen. Jag hade konstigt nog gått ner i vikt men magen hade växt så det var ingen fara. Bebis ligger ff med huvudet ner men är inte fixerad vilket tydligen inte är ovanligt
hos omföderskor.

Efter mvc mötte jag upp Henke o Staaf för lunch på aveny och sen åkte jag till Ica maxi och handlade.
Var hemma lagomt till att Amanda skulle hämtas på dagis och strax efter vi kommit hem så kom Maja och Linda hit och grattulerade Amanda. Linda och jag surrade, tjejerna lekte, vi åt middag och fikade och vipps så var klockan 18.40 och det var dags att säga hejdå.

Nu sitter jag och kollar på Greys och försöker hålla mig vaken.
Imorgon är det birsta med Erika som gäller.

Hej, hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards