Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Linda - 12 mars 2013 14:19

Eftersom dom flesta som grattar Amanda läser min blogg så tänkte jag lägga ut en lista på förslag på presenter:

Skottkärra i plåt
Lövkratta
Sop
Hopprep
Vägkritor
Innebandyset
Piano m. mick
Pärlor + pärlplattor
Pärlor till halsband/armband
Böcker
Pyssel
Lim
Färgat papper
Strykjärn
Strykbräda
Doktorset
Playdoh lera
Armbandsklocka
Kavel
Bakförkläde
Kläder stl 104 (klänningar är en favorit)

Av Linda - 12 mars 2013 13:49

Idag var det dags för Skruttis att gå på dagis efter nästan två veckors ledighet. Jag var beredd på värdskrig då vi skulle iväg men det flöt på såå bra hela morgonen.

Jag har nyss kommit hem från birsta där jag lunchade med Linda. :-) Synd att tiden gick så fort och hon var tvungen att åka på jobbet. :-(

På söndag ska vi ha kalas för Amanda, galet att hon blir 3 år!!
Nästa år kommer hon få ha ett kalas för kompisar och ett för släkten då vi blir så många att man inte hinner med att prata med alla och dessutom blir det väldigt trångt och livat. Men det är härligt oxå med alla nära och kära. Jag ser ju hellre att det är många som kommer och firar henne än att ingen kommer.

Nu ska jag vila en stund innan Amanda ska hämtas.

Hej,hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards