Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Slut på en härlig helg!

Av Linda - 31 januari 2010 14:31

Gårdagen var mycket trevlig.  Rännde runt och uträttade lite ärenden innan kalaset började, 14.00

Sen blev vi kvar hos Lisa och Marcus och bestämmde oss för att gå ut å äta. Vi provade på Mezoyo. Mycket bra mat med servitören har kunnat vara lite trevligare och tillmötesgående. Det fick han veta oxå ;P


Efter middagen blev det bio, Luftslottet som sprängdes. Helt ok var den. Sen blev det hem och stupa i säng.


Idag har Henke jobbat några timmar och jag har varit på Birsta.

Något som gör mig galen är alla stirrande människor. Har folk aldrig sett en gravid kvinna förrut?! Alla dessa jävla blickar får mig att vilja klappa till varenda jävel jag möter eller går förbi. Har man rätt att stirra ut en människa på detta sätt???!!!

Ska man inte ha rätt att vistas ute bland folk när man är på tjocken. Det är hemskt att säga men folk får mig att skämmas över min älskade mage. Dom får mig att önska att den inte fanns och jag vill bara gömma den. Orkar snart inte gå ut för att det gör mig så ledsen, arg och upprörd. 

Skärpning alla glo-galna där ute!


Hittade iaf en lång rosa hood som jag köpte åsså lite fina saker till vardagsrummet.

  


Åsså blev det en födelsedagspresent till världens bästa Linda W som fyller 25 år idag.

GRATTIS stumpan!

 

Ikväll ska vi till Jonas å Sandra på middag och bingo. Härlig avslutning på en lyckad helg. 


Hej hej!

 
 
Veronica

Veronica

31 januari 2010 19:28

Åh vilken fin tröja! Vart hittade du den?! :]

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Anna-Carin

Anna-Carin

31 januari 2010 20:00

fin tröja. köpte en grå då jag var gravid å köpte en svart i somras för jag verkligen älskar dem, så mysigt med den höga kragen! inte ska du sluta gå ut bara för folk glor då ska du sträcka på dej och känna dej stolt! jag brukar titta på de gravida jag möter...tänka...undra vilken månad hon är i, va mysigt att få ha en mage att klappa på, känna rörelser osv. men förstår hur du menar men tror de är hormonerna som gör att man känner så.....sen när bebis kommit då blir man arg på alla som glor för att ens unge råkar gråta i högan sky för hunger, full blöja eller annat missnöje. men man vänjer sig och växer sig in mer och mer i rollen som mamma/förälder!! glöm aldrig det, DU/NI känner er barn BÄST!!! ingen annan i dess närhet vet just då vad de är liten behöver mer än ni!!! nu äre nära hörrö...förstår att du längtar! hur går de med hus letandet då?? kram kram

http://www.acccca.blogg.se

 
Elin

Elin

1 februari 2010 10:28

Jag vet exakt vad du menar med att folk glor ögonen ur sej men oftast handlar det om avund så sträck på dej och lee istället för att känna att du skäms:) Vi är jhu BAB(big and beautiful) och kommer få den finaste gåvan snart!

Kraam

http://rockmetinydancer.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

2 februari 2010 08:48

Jag tror folk tittar för att det är fint att vara gravid. Iaf gör jag det, så ta åt dig på ett annat sätt istället för att bli sur =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards