Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Linda - 20 januari 2010 10:34

Onsdag.... å jag har ytterligare en kortkväll. Inte så dumt faktiskt. Känns ovanligt bra trots att jag föredrar dagpass.


Gårdagens dammsugning slutade med storstädning av hela lägenheten. Fort gick det å härligt att ha ett dammfritt hem. =)

Kvällen på jobbet gick bra och fort. Fick liiite ont av allt spring men ingenting om man jämför med helgens smärta.


Imorgon åker Henke å Tobbe till Tobbes mormor och morfar och kör skoter och blir borta till söndag. Jag frågade Henke hur jag skulle kunna sova ensam i så många dagar utan honom. Då erbjöd han mig att låna en gammal t-shirt att gosa med eller så fick jag låna hans kudde =) Gulle dig!! Jag tror nog att jag ska överleva.


Henke är snäll och ska köra min skoter till brorsan och Sandra ikväll ifall det blir skoteråka i helgen. Så slipper jag hålla på å böka med släpvagnen. Puss på dig darling! 


Har lyckats fått virus på datorn oxå. Det är något som inte stämmer. Ena sekunden står det att det är maskar och trojaner och nästa sekund är det ingenting....konstigt! Jag tror storebror får ta sig an detta. =)


Idag blir det lunch med Linda, trevligt, trevligt. Lika bra att göra sig klar för dagen.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards