Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Linda - 6 januari 2010 22:31

Då var vi hemma igen. Åkte hem lite tidigare än planerat eftersom det ska vara så kallt. Känns som att det inte finns så mycket att göra i Storlien då vi inte kan vara ute. Har mer att göra på hemmaplan.


Idag har vi varit på birsta å handlat lite till bebben. Så nu har vi spjälsäng och alla tillbehör till den.

Känns bra att ha dom största inköpen avklarade. Kanske lite tidigt fortfarande men samtidigt vill vi inte behöva handla allt i mars. Bättre att sprida ut utgifterna.


  


Var in på Barnens hus och beställde vagnen oxå så nu kan vi släppa det. Åsså har jag äntligen fått fingrarna ur a----t och skickat in ansökan om havandeskapspenning. Det tar sig! =)


Färgen på vagnen och mjukliften stämmer inte till 100% med den är snartlik.



        



Så till the BIG news. I måndags la vi ett bud på huset. Så just nu är vi dom enda budgivarna, men det är en till visning på fredag å efter det lär det komma in flera bud. Men det hoppas vi inte på! Nu håller vi tummarna och väntar...


Nu ska jag gå å dricka en massa mjölk för jag har en halsbränna som håller på att ta kol på mig. Tacos är tydligen inte bra att äta...


Natti natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards