Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Denna dag, en dag i mitt liv!!

Av Linda - 25 juli 2013 23:07

Dagen började bra men slutade mindra bra.
Henke har snickrat på altan hela dagen och jag och barnen har varit på marmen med familjen Hagman och Jossan och Elias.
Amanda skötte sig skapligt på stranden men i bilen på väg hem bröt helvetet lös och sen fortsatte det hela kvällen!! Hon tjatade, gnällde, tjurade, svarade emot och var grinig och till slut tog mitt tålamod slut. Hon åkte in på rummet. Hon skrek, jag skällde!! Vi blev iaf vänner tillslut. Hon gick ut och lekte med Henke och jag gick ner till tvättstugan, vek och hängde tvätt och grät hysteriskt. Dels för att orken var helt slut och dels för det dåliga samvetet efter ett ha skällt på och bråka med Amanda! Hon kan verkligen driva mig till vansinne. Dessutom vill ju lilla Julia gärna bo i min famn 24/7. Känslan att inte räcka till infinner sig alltför ofta nu för tiden. Det är tur att kärleken till dom är oändlig annars har jag rymt idag.

I morgon väntar en fullspeckad dag. Jag ska hämta nyckeln till församlingshemmet där vi ska ha dop fikat, handla det sista till det, Amanda ska leka med sin bästa kompis från dagis, Lilly. Som hon längtat efter henne!! Sen kommer svärmor med smörgås tårtor, dryck och dop klänningen och vid 20.00 kommer mamma och då ska vi åka och duka.

Nu ska jag natta och hoppas på en bättre dag imorgon.
God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards