Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Linda - 7 juli 2013 21:43

Lillan har fått torsk igen. Inget hon lider av men det ser inte roligt ut och så är jag rädd för att få det på/i mina bröst!

Tog en mini promenad ikväll på 1,5 km. Mest för att kolla om det skulle göra lika ont som sist. Det gjorde det!! Så imorgon måste jag nog ringa någon sjukgymnast som är duktig på bäckenproblem så jag kan få hjälp med värken.

Idag tog vi en rejäl sovmorgon då det blev ganska sent igårkväll både för oss och tjejerna. Vi var hos Hagmans och åt middag med pappa och Anna-Karin.
Jag vaknade vid 9.00 och väckte Henke och tjejerna vid 9.30 så låg vi och myste i sängen till närmare 10.30
Vädret har varit kanon idag och vi har spenderat hela eftermiddagen vid Marmen. En riktig lat och skön semesterdag! Nu försöker vi ta vara på dagarna och hitta på saker tillsammans för om en vecka börjar altan bygget och då kommer Henke ha fullt upp med det!

Igår på dagen var vi in på gatufesten en sväng så barnen fick åka karusell.


I fredags kom mamma och Tomas på lunch, vi grillade burgare hos Hagmans.

I onsdags var vi på Drakborgen med Amandas dagiskompis Vincent och hans föräldrar.

Nu ska jag duscha och sen blir det nog natti för min del.

Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards