Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Linda - 2 juli 2013 23:42

Idag tog vi en tur till Trolska skogen i Mellanfjärden. Det var riktigt mysigt och barnen tyckte det var jätte spännande. Rekomenderar det verkligen!
Synd bara att vi glömde kameran hemma men jag tänkte stjäla några av Hagmans.

Blev lunch i gnarp och efterrätt på Dannes. När vi kom hem badade barnen och sen avslutade dom dagen med avkoppling framför tvn.

Imorgon ska vi på Drakborgen med Amandas dagiskompis Vincent och hans föräldrar. Gissa om Amanda blev lycklig när vi berättade det?! Som hon har längtat dit!

Nu tänkte jag släcka så kanske jag somnar före tolv, det var ju ett tag sedan!

God natt!

Av Linda - 2 juli 2013 08:31

Igår var vi ut till stugan. Henke och Hasse sjösatte båten. Amanda fick åka en liten sväng och det gillades!

När vi kom hem gjorde vi mat och sen åkte jag till Sofia och fick håret färgat och klippt av Malin. Grymt nöjd även denna gång! Linda kom dit oxå så vi hade lite kafferep mellan verkningstiderna. Himmlarns trevligt!


Idag ska vi åka till Trollska skogen i Mellanfjärden med familjen Hagman. Så nu är det dags att upp och hoppa och sparka igång dagen!

Ha en härlig dag!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards