Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Linda - 16 juli 2013 21:16

Att vara utan tutte varade inte länge för Amanda. Ikväll skrek hon hysteriskt när hon frågade efter den och jag sa att hon hade ju slutat med den. Så hon fick en men försökte med att få en till men där var det stop.
Hon har varit med sin farmor och farfar hela dagen. Åkt tåg till Härnösand och besökt Murberget och sedan gått på cirkus på Norra berget. Hon var riktigt nöjd med dagen!

Själv har jag och Julia snabbvisitat jobbet på förmiddagen och reste av dagen har vi spenderat med mammsen på Birsta. Sandra och Emil mötte upp oss och strosade en stund oxå. Jag hittade lite nödvändigheter till tjejerna och en tröja till mig. Gick förbi skyltfönstret på Riva och såg en jättefin kofta. Jag aldrig har varit in på den butiken tidigare så vi gick in för att prova den och jag blev förälskad!!! Men med mammapeng, två barn, hus och altanbygge så finns det inte en chans i världen att jag skulle köpa den då den kostar 599 kr!!! Men jag kommer drömma om den...

Tack för en mysig dag mammsen det gör vi om snart igen! :-)

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards