Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Underbara helg!

Av Linda - 22 april 2013 10:28

Lillan är sitt vanliga jag igen så chokladen var med all säkerhet boven i dramat! Så, godbye my lover! :-P

Helgen har varit helt fantastisk!
Kalas för Johanna på lördag och därefter lite mat- och sakhandling. När vi kom hem var flera av grannarna ute och vi hamnade på vår altan för en stänkare, loka för mig såklart!

I söndags gick vi ut vid 10.00 och kom in först vid 16.00
Det blev både fika, lunch och mellis ute i det underbara vädret. Besöken bytte av varandra och Amanda lekte för fullt med grannbarnen.
Först kom mormor och morfar förbi sen kom Tobbe, Frida o Tillie. Henke o Tobbe åkte till Hassela och hämtade deras husvagn.
Pappa tittade förbi en sväng och så kom brorsan och barnen en stund och strax efter att Tobbe, Frida o Tillie hade åkt kom Eva.

Vid 17.00 var det dags för middag och sen gick vi ut en stund till innan det var baddags och läggning för Amanda.

Idag är det då måndag och vi ska bara ta det lungt. Jag ska tvätta och försöka hitta några innerkrukor så jag kan sätta om blommorna sen går vi nog ut en stund efter lunch.

Hej, hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards