Alla inlägg den 18 april 2013

Av Linda - 18 april 2013 11:59

Nu har jag gjort det igen!! Det jag lovade mig själv att aldrig göra igen!!! Färga håret hemma!! Så nu sitter jag här med orange färg i botten/växten. Längderna ser dock skapligt ut... Ringde frissan och han hade ingen tid förrän 10 maj!!!!!! Jag måste alltså se ut såhär i TRE VECKOR!!! PINSAMT!!! Hoppas det blir kallt och skit väder så jag kan bo i mössa!! Kommer iaf inte vistas bland folk om det inte är absolut nödvändigt... :'(
Funderar på OM det skulle bli bättre om jag lägger i färg en gång till i utväxten...kanske att det oranga försvinner då...men törs jag chansa?!?!
VARFÖR kan jag aldrig lära mig!!?!
Nog om det!!

Idag var vi på bvc och vägde Lilla. Vågen stannade på 3520g vilket innebär en uppgång på 330g på en veckan. Känns så skönt! Jag här ju väckt Julia ca var tredje timme för att hon ska äta men det tyckte Agneta inte att jag skulle fortsätta med. Vi ska tillbaka om en vecka igen för att se att det flyter på lika fint.

Nu ska jag äta lunch sen är det dags att bege sig till familjerätten för att göra Henke till tvåbarns far. :-)

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards