Alla inlägg den 7 april 2013

Av Linda - 7 april 2013 08:22

Ropade visst hej lite för tidigt igår! :-(
Har lyckats få början till sår igen då Julia suger sååå hårt så nu är det pumpen som gäller igen...
Är svullen som bara den kring ögonen då jag grät som en tok i över en timme igår kväll innan jag somnade. Det känns så förjävligt!!
Det var ju såå mysigt att äntligen få amma Julia och så blir det såhär!!!
Jag har testat att hålla henne på olika sätt och vinklar för att få till det så det inte ska göra ont men lyckas bara ibland och ibland räcker inte då såren uppstår väldigt fort.
Får nog lov att ringa bb eller ammningshjälpen för att få hjälp med rätt läge!! Men jag vill helst slippa det, vill ju klara mig själv!!!

Det blir mycket prat om amning nu men det är en viktig del för mig och väldigt känsligt just nu. Gråter väldigt lätt när tankarna sätter igång vilket gör att jag inte vill prata om det därför skriver jag om det här istället...

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards