Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Linda - 23 februari 2012 20:12

Började den lediga dagen med sovmorgon.

7.30 vaknade jag av att Amanda ropade: "Mamma! Ja, vängill, ja titta Pippi". Så jag klev upp och gjorde välling, bytte blöja och slog på Pippi Långstrump sen gick jag tillbaka till sängen för att ligga och dra mig en stund. 8.15 vakande jag igen av att Amanda kom in och sa: "Mamma, ja vappat (bajsat)!". Jag bytte blöja och sedan sparkade vi igång dagen.

Förmiddagen spenderade vi inne, tillsammans med Sandra och barnen. Efter lunch la jag Amanda men hon ville inte sova. Hon satt och lekte och pratade i sängen lääänge innan hon tillslut börjar gråta och ropa på mig. Så ingen lunchsovning idag vilket jag kan förstå då hon sov länge i morse.

Vi klädde på oss och gick ut i det fina vädret efter ca en och en halv timme var barnen nöjda och vi gick in och åt mellis.

Vid 15.30 for vi in till Birsta där vi mötte upp Jonas och Henke. Vi käkade på MAX och sen åkte vi till Stavreviken för att gratta Dennis som fyllt år.

Amanda somnade i bilen på väg hem så det var bara att lyfta över henne till sängen, klä av henne, byta blöja och ge en flaska välling när vi kom hem. En riktigt trött tjej var det.


Nu blir det tv en stund innan jag ska natta. Imorgon är det veckans första träningspass och sen jobb 13-21.30


God natt!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards