Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linda - 5 februari 2012 19:54

En jobbhelg är över...

Har jobbat 16.30-21.30 på fredag, 7-21.30 på lördag och 7-16.30 idag.

Efter jobbet idag åkte jag till svärföräldrarna på middag. Amanda har varit där hela helgen och som vanligt när jag kommer dit så börjar hon gråta och springer raka vägen till farmors famn. Själv har man längtat som en tok efter henne och så får man ett sånt bemötande. Men jag ser det som att hon stormtrivs där vilket känns jätte skönt.


När vi kom hem blev det lite Emil i Lönneberga en stund och sedan läggning för Skruttis. Testade att ge henne en flaska välling ikväll och det gick över förväntan. Hoppas det fortsätter så. Hon behöver verkligen inte två flaskor nu för tiden då hon börjat äta sååå bra på dagarna, vilket börjar synas på henne. ;P


Nu har jag bänkat mig i soffan för att kolla på Så ska det låta. Jag väntar hem Henke som har varit med Tobbe hos hans mormor och morfar sedan i onsdags. Ska bli skönt att få lite sällskap här hemma igen då det har varit väääldigt tomt i helgen.


Imorgon är jag ledig och skruttis lika så. Har inga planer mer än att jag skulle ha försökt fått in ett träningspass med Linda. Barnvakt nån?! ;)


Nä, åter till tvn.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards