Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Linda - 11 januari 2011 18:24

Tomt, struligt och en enda röra är nog en bra beskrivning.

Tack vare min kära lilla kommunal almanacka upptäckte jag igår kväll att babysången börjar till veckan så det blev alltså ingen sång idag för oss. Slog till på en frukost på Ikea istället. =P

Köpte en taklampa och en nattlampa till Amanda och sen blev det det trista mathandlingen som slutade på underbara 1600 kr.... för ingenting tyckte jag, mest tillbehör som krossade tomater, grönsaker, mjölk, ost, grädde, tandkräm, våtservetter m.m. Vill inte tänka på hur mycket man handlar mat för på ett år(!!!)


När vi kom hem tag vi en promenad med Sandra och barnen och postade ett brev som kommit fel. Blev bjuden på kaffe o kaka hos Sandra innan det var dags att gå hem och börja med maten. 

Nu är den strax klar och efter den blir det plock, städ och tvätt som vanligt men först natta skruttis så klart.


Imorgon är det dax för andra inskolningsdagen 8-18 och sen är det Biteline med tjejerna som gäller, åh gissa om jag längtar! =)


Nä, duka kanske!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards