Alla inlägg den 21 april 2010

Av Linda - 21 april 2010 09:23

Gårdagen var riktigt bra för lillan fram till 16-tiden, då satte det igång med knip i lillmagen. Det är så hemska att höra hur hon skriker av smärta. Jag hoppas verkligen att minifom dropparna börjar göra verkan snart.

Blidde inget kalas igår heller pga en jobbig huvudvärk så vi får ta det en annan dag.


Idag kommer Johanna och Veronica hit å hälsar på, det ser jag fram emot. Ska nog slänga ihop en liten kladdis, det var länge sen.


Sen MÅSTE jag till banken och avsluta dom gamla kontona så att jag kan börja använda de nya. Skulle ha varit ut på birsta å bytt en klänning till lillan som vi fått dubbel uppsättning av och så skulle jag vilja hitta ett par tygskor för en bra peng. Får se hur mycket som hinns med idag. Annars får jag göra birsta imorgon kanske. Måste åka å handla mat ikväll oxå åsså ska däcken bytas på volvon, fast det sköter iofs Henke =)


Nä, lika bra att passa på att göra sig redo för dagen innan lillan vaknar.


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards