Alla inlägg den 15 april 2010

Av Linda - 15 april 2010 15:01

Igår ringde dom från Barnenshus. Vår vagn har äntligen kommit. Endast fem veckor sen! Så när Henke kommer från jobbet ska vi åka och hämta den =)


Idag har jag varit till tandläkaren å lagat ett hål, så nu är jag bort domnad i halva ansiktet.

Amanda har haft barnvakt för första gången, det var farmor som fick den stora äran. Å allt hade gått bra. :)


Har haft mäklaren här idag oxå. Så nu hoppas vi att det ska bli försäljning inom en snar framtid. Imorgon kommer fotografen för att ta bilder på lägenheten så ikväll blir det till att röja lite här hemma.


Fick besked från försäkringskassan idag att det kommer att betalas ut barnbidrag fom 20/4. Det hade jag helt glömt att man får så det var ju ett trevligt besked.


Nu är nästan alla bankärenden klara oxå. Jag har bytt bank å Amanda har fått ett fondsparkonto. Nu ska vi bara få tvåan såld så vi kan göra klart med lånen på trean.


Nu ska jag se om lillan vill vakna och äta lite innan vi ska ut och ränna.


Hej hej!


Nu ska jag se om lillan vill vakna

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards