Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 2 mars 2009 21:28

Nu snörvlar jag mig i säng...


Natti natti!


*atjo prosit*

Av Linda - 2 mars 2009 15:43

Klar med dom organan, träffat Karin har jag gjort å även ringt till min praktikplats och fått veta att det gick bra med veckorna 12-13, så nu kan vi åka till fjällen som planerat. Wiiieeeee!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir ju så lycklig.

Magen börjar kurra oxå å jag som inte ska hämta Henke förrän kl. 17.00 vilket innebär att det inte blir middag förrän tidigast 18.45 Idag vankas det korv och stuvade makkisar. Mums!


Nä, nu skajag ge mig på olika sjukdomstillstånd i de olika organen.


Hej hej!

Av Linda - 2 mars 2009 12:41

en förkyldning.

Ja, ja jag har väl egentligen vetat att den skulle komma när som helst då jag inte mått så bra på en hel vecka. Halsen har ju spökat å så har jag varit lite rosslig. men nu är den här på riktigt å det var ju typiskt... Måste iaf upp på skolan å träffa min mentor å få info om praktiken. Hade tänkt ta en promiss dit men med tanke på att det inte lär göra min förkylning mildare så ringde jag Henke, så han ska komma hem med bilen efter han haft lunch. Han är för bra min H! =)

Sitter iaf och skriver om cirkulations- och andningsorganen nu och tänkte försöka bli klar med det idag så jag kan ägna morgondagen åt psykiatri.

Lika bra att fortsätta medan orken och lusten infinner sig.


Hej hej!

Av Linda - 1 mars 2009 19:56

Dagen har varit sååå lugn och skön. Har typ suttit i soffan hela dagen å tittat på film. På em kom Jonas Sandra å Tuva hit, å vi beställde mat från BiteLine. Så nu är man riktigt fet mätt å dessutom drog jag på mig halsbränna...=(

Kvällen igår var trevlig, god mat och trevligt sällskap. Det kan ju inte bli bättre. Å ÄNTLIGEN visade jag och Jeanette vart skåpet ska stå i Canasta. =P

Nu ska jag hinka i mig mjölk å se om halsbrännan lättar...

Hej hej!



Av Linda - 1 mars 2009 11:41

...från Frida.


Fyra tvprogram jag brukar se:
* Grey´s anatomi
* Desperate houswives
* Så ska det låta
* Våra bästa år

Fyra saker jag gjorde i går:
* Körde skoter
* Grillade korv
* Åt supergod kyckling paj hos Pelle och Jeanette
* Drack massor med vin

Fyra som står på min önskelista:
* Bli klar med utbildningen
* Köpa hus
* Skaffa barn
* Gifta mig

Fyra saker jag avskyr:
* Råttor
* Påträngande människor
* Kokosmjölk i mat
* Tidiga morgnar

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Shoppa
* Köra skoter
* Plugga

* Laga mat

Fyra saker jag åt i går:
* Ostfralla
* Grillkorv
* Kycklingpaj
* Chips o dip

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Kevin
* Rasmus
* Pontus
* Lea

Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)

* Sjuksköterska

* Barnmorska
* Brandman

* Polis

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Hämtmat på Ming Palace
* Marco Polo

* Bite Line
* Big Boy

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Henke
* Sofia
* Sandra
* Mamma


Jag utmanar:

* Johanna 

* Linda W

* Veronica

* Emma

*

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards