Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Linda - 26 mars 2009 22:41

Då var man hemkommen från praktiken å nyduschad. En maskin tvätt är hängd och diskmaskinen ur och i plockad. En kladdkaka är färdig och den andra står i ugnen. Jisses vad jag är effektiv! =P

Tänkte ju att jag måste bjuda på något smarrigt imårrn då det är min sista dag på infektion... Trist...=(

Har trivts kanon bra där å jag kommer verkligen att sakna dom.


Nu har jag inte tid att sitta här mer. Måste packa! Imorgon sticker vi (Henke å jag) till Storlien direkt efter jag slutat. Då är det bråttom upp för vi kan ju inte missa "Så ska det låta" =)


Nu är kakan färdig oxå!


Hej hej!

Av Linda - 26 mars 2009 09:38

Gick till Henkes jobb igår å det känns i kroppen idag! Helt sjukt vad jag blivit fet och förslappad sen jag började plugga. Nu SKA det bli ändring på det!!!


Var å kollade läget på ett hus igår å det såg ju riktigt bra ut så troligtvis ska vi på visningen i början av april. =) Ligger inte riktigt där vi helst vill bo men titta kan man ju alltid göra. Å vem vet det kanske känns helt annorlunda när man är där.


Nu ska jag kasta mig på några uppgifter i psykologin å sen är det praktik som gäller 13.30-21.30


Hej hej!


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards