Alla inlägg under oktober 2008

Av Linda - 16 oktober 2008 07:17

Har skjutsat Henke på jobbet men orkar inte göra mig redo för dagen än så nu ligger jag under täcket å tittar på tv.

Vet inte riktigt hur jag mår idag, känner en svag huvudvärk å halsen är lite trång. Det är sällan som jag mår riktigt bra på morgnarna, antingen huvet, halsen, hunger eller illamående.(å nä, jag är inte på tjocken). Jag förstår inte varför det är såhär! Även om jag är vrålhungrig så kan jag inte äta eftersom jag mår så illa å ibland är det så mycket att jag tjöjs. Men, men det går väl kanske över tids nog!


Ha en bra dag!

Hej hej!

Av Linda - 14 oktober 2008 18:11

Dagen har bestått av pluggning med Sofia. Skönt att vi har varandra... Är så mycket roligare när man är två.

Har nyss plockat undan efter maten, ungsstekt röding med sås och potatis. Satt mig i soffan å kände hur luften gick ur mig!

Tror att jag ska gå å ta på mig pyjamasen, krypa ner i soffan med darlingen å titta på en film. Såg på Angel igår å det var en riktig besvikelse. Kanske det får bli 21 åsså är det ju desperate kl. 21,00. Måste hålla mig vaken till dess.


Nä nu kallar pyjamasen på mig! =P

Hej hej!

Av Linda - 13 oktober 2008 07:15

Trött, trött, trött...

Har nyss skjutsat Henke på jobbet. Själv ska jag upp på skolan idag 8,30-16,30 å jag som är sååå trött å har lite ont i huvudet! =( Tycker mig känna av en lite svullen hals oxå! *grrr*

Nä, det är väl bäst att jag går å gör lite frukost så jag hinner med mig.


Hej hej!

Av Linda - 12 oktober 2008 12:41

Nu har jag läst om å om å om igen, ändrat lite här å ändrat lite där... Nu får det vara bra! Har skrivit ut den och stoppat den i en plastficka redo att räckas över till min mentor. Jag pratar om min stroke uppsats.


Igår var vi som tidigare nämt på Pengarna eller livet. Jisses vad det gick undan. Det var tempo under hela föreställningen å man hade fullt upp med att hänga med vad som hände. Men den var skojig. REKOMENDERAS!

Mindre bra var maten, jag trodde inte att man kunde misslyckas med fläskfilé men Södraberget lyckades. Grattis!

Nä, - - - -  till maten å + + + + till föreställningen.

For ner på stan å gick på Olearys å tog en drink sen var vi alla halft illamående efter maten å trött så vi for hem vid tolv.


Nu ska jag sortera mina skolpapper å sen bär det iväg till västergård på middag å Bingolotto! =)


Hej hej!

Av Linda - 11 oktober 2008 12:20

Gårdagen bestod av lunch på stan med Linda W, vilket var på tiden och mycket trevligt!

Vid 16,00 for jag å hämtade Henke å just när han satt sig i bilen rinde morbror Uffe å ville ha matsällskap så vi åkte ut till honom å barnen. När vi kom hem tog vi det bara lugnt å tittade på tv.


Idag har jag städat medan latmasken Henke sovit. Nu ska jag försöka få med mig honom på en mini promenad till skönsberg för att köpa en Harry Boy till mig å Sandra så vi kan bli rik! ;)


Ikväll ska vi på södra berget med Jonas å Sandra å titta på Pengarna eller Livet. Läste i tidningen idag att den ska vara riktigt bra så det låter lovande. Efter farsen blir det middag å sen kan hända man tar en sväng om på dansgolvet. =)


Ha en bra lördag å take care out there!

Av Linda - 9 oktober 2008 19:03

Nu kommer darlingen hem med pizza! =)

Av Linda - 9 oktober 2008 17:01

Trots att jag är förkyld känner jag mig inte särskilt hänging. Vet inte vilket jag föredrar egentligen! Att vara hängig å ligga till sängs och mysa för att man inte orkar göra något eller att känna sig pigg å vill göra något men kan inte umgås med någon pga risken att smitta?! 

Sofia var iaf inte rädd för det (eller kanske det berodde på att hon nog oxå är på G att bli förkyld) för vi har pluggat idag. Vet inte om vi kom så jätte långt men det tog iaf hela dagen! =P

Nu sitter jag å knaprar på lite karra å väntar på att Henke ska komma hem. Han trodde han skulle vara hemma vid 19,00. Jahoooo!  =)


Såg att grannarna har flyttat oxå. Undra vad det blir för några som flyttar in...


Nä, nu ska jag gå å dricka lite vatten!


Hej hej!

Av Linda - 8 oktober 2008 21:38

Efter att ha suttit i soffan sedan 10,00 imorse börjar jag nu få nog av det och tittar jag riktigt noga har jag nog fått nåt litet sittsår också. Men andra ord: Jag är dö less på att sitta här i soffan.

Det närmaste mänsklig kontakt jag kommit idag var för ungefär 20 minuter sedan då Sofia ringde å surrade bort en stund. =) Annars har jag varken sett eller hört en enda människa idag. Jo förresten mammsen ringde ju vid 17-tiden också.



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards