Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Linda - 1 oktober 2008 22:32

Bjuder på lite bilder från helgen i stockholm med folkrace körningen!


Hela gänget!

Hela gänget!


Henke å jag.


Jag i en racer!


Start!


Hemma hos Lisa, redo att gå på restaurang.


Gänget på Lux.


Henke å jag på Lux.

Av Linda - 1 oktober 2008 21:59

Att ha en längtan, en längtan som är så djup att det gör ont, som får en att gråta, som gnager så hårt! Ibland känns det bra men ibland är det så förtvivlande jobbigt. Ingen som riktigt förstår hur svårt det är. JAG HAR EN LÄNGTAN!

Av Linda - 1 oktober 2008 21:32

Ja, det är just vad jag är fet och mätt! Det blev en tacobuffe´, det är så gott! Det var härlligt att traffa Fia igen, blev sittandes i lite mer än 3 timmar å surra.

Jag förstår inte varför man inte tar sig mer tid till att träffa sina vänner på det där sättet. Det är ju så kul å mysigt att gå ut å äta en bit å sitta å prata tjejsnack. Det är ju sååå välbehövligt! Iaf för mig! Å jag tror nog att de flesta håller med?!


Nu ska jag återgå till Greys anatomi. Å sen blir det till att vika tvätt!


Natti natti!

Av Linda - 1 oktober 2008 17:09

Tänkte bara berätta att jag bara kommer att ha den här bloggen framöver!

Av Linda - 1 oktober 2008 12:23

Snacka om att man måverkas av vädret. Man blir deppig å har inte mycket till energi!

Har varit på skolan på fm. å träffat min mentor å det gick nog bra tror jag!

Nu ska jag göra lite uppgifter innan det är dags att åka på "utbildning/repitionsövning" på sjukhuset med jobbisarna.

Å ikväll blir det middag på Biteline med Fia, det ska bli skoj!


Hej hej!

  

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards