Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Linda - 8 oktober 2008 21:38

Efter att ha suttit i soffan sedan 10,00 imorse börjar jag nu få nog av det och tittar jag riktigt noga har jag nog fått nåt litet sittsår också. Men andra ord: Jag är dö less på att sitta här i soffan.

Det närmaste mänsklig kontakt jag kommit idag var för ungefär 20 minuter sedan då Sofia ringde å surrade bort en stund. =) Annars har jag varken sett eller hört en enda människa idag. Jo förresten mammsen ringde ju vid 17-tiden också.



Av Linda - 8 oktober 2008 14:55

Huvudvärken släppte med hjälp av kaffet å motivationen kom faktiskt oxå tillbaka. Även om det har gått väldigt sakta idag så har jag iaf snart slutfört min uppsats. Tror jag, det känns iaf så.


I must go on... I must go on... I must go on....

Av Linda - 8 oktober 2008 10:06

Ja, så känns det idag. Huvudet dunkar näsan är täppt och jag har ingen motivation till att plugga.

Å dessutom for Henke bort på jobb imorse och kommer troligtvis inte hem förrän imorgon kväll, buhu...

Förresten kanske det är lika bra så han inte bli smittad. Han har ju faktiskt varit förkyld i två omgångar då jag har klarat mig!


Nä, jag får nog ta å göra mig lite kaffe så kanske huvudvärken släpper och motivationen kommer tillbaka å jag slipper tycka synd om mig själv! =)


Ha en bra dag!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards