Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Linda - 6 oktober 2008 22:48

...av -C-


1. Vem tvättar?

    Jag.


2. Vem diskar?

    Diskmaskinen å Henke.


3. Vem dammsugar & skurar?

    Båda men mest Henke.


4. Vem dammtorkar?

    Båda men mest jag.


5. Vem tar hand om uppsättning av hyllor osv?

    Henke sätter upp dom men jag bestämmer vart.


6. Vem sköter om bilen osv?

    Henke


7. Vem stryker kläderna?

    De få gånger det stryks här hemma så är det jag


8. Vem rengör avlopp osv?

    Jag.


9. Vem storhandlar?

    Båda


10. Vem kastar grovsopor, tidningar osv?

     Båda

Av Linda - 6 oktober 2008 19:48

Har sovit som en kratta inatt. Tittade på klockan sista gången 00,30 å när jag vakande nästa gång var den 03,00 sen låg jag bara å vände å vred mig. Halsen kicklades å jag var tvungen att hostharkla mig hela tiden. *morr*

Antar att det är en förkyldning på G. Det är nästan jobbigast innan den brytit ut riktigt å bara ligger där å retar. Bara den inte är som värst i helgen då vi ska på Pengarna eller livet på Södra.


Har iaf nyss komit hem från "kalas" å ska väl ta å läsa lite i mina kära böcker.

Har ju inget bättre för mig då Henke är borta på jobb. =(

Tänkte försöka bli klar med uppsatsen om stroke ikväll. Om jag orkar!

Imårrn ska jag ner på jobbet å hejja på mina kära kollegor som jag faktiskt saknar otroligt mycket. Ska se om dom kanske har nå jobb åt mig nån dag. =)


Nä, till the books!


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards