Alla inlägg den 5 september 2013

Av Linda - 5 september 2013 22:37

Natten som var, var lite jobbig. Julia har vänt sig till mage fleeera gånger och tydligen gillar hon inte att sova så för det blir ett väldans liv på henne. Så jag har sprungit mellan hennes och vårat rum flera gånger mellan 02.30-05.30 för att vända henne till rygg igen.
06.30 var det matdags för henne och 07.05 vaknade Amanda. Jag kände mig som en zombie. Julia somnade om, Amanda ville kolla på tv och jag la mig i sängen igen och slocknade. Klockan 8.00 kom Amanda och hade en jätte hungrig mage sa hon så då var det dags att rycka upp sig.
Ikväll la jag en filt under Julias madrassen på den sidan hon vänder sig till så hon förhoppningsvis inte kommer runt.

Blev en skön dag hemma idag. Har tvättat så nu är tvättkorgarna tomma.
Marie och tjejerna kom och gjorde oss sällskap. Mer än så blev det inte idag.


Efter middagen gick Amanda till grannarna och jag och Julia tog en provtur i vagnen, utan mjukliften. Hon är ju inte så förtjust i att ligga ner när hon är vaken och för att fälla upp ryggen måste mjukliften tas bort. Det verkade gillas, hon satt som ett ljus och bara log. Känns ju lite tidigt att ta bort den men hon trivs ju uppenbarligen bättre utan. Är vi hemma och hon ska sova får hon naturligtvis fortfarande ligga i mjukliften, det känns tryggare och mer ombonat.

Nä, nu går ögonen i kors.
God natt!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards