Alla inlägg den 4 september 2013

Av Linda - 4 september 2013 22:24

Igår var jag och Julia på den efterlängtade babysång. Linda som har det var tyvärr sjuk men Catrin hoppade in istället så några sånger blev det iaf.

Idag har jag och tjejerna varit på baby på bibblan, jag vart glatt överraskad. Det var inte alls som jag föreställt mig.

Ikväll har jag, Linda H och Sandra varit på pump. Känner mig lika lycklig som alltid efter dessa pass!
Nu har jag iaf bestämt mig för att köpa årskort där på trim och som kommunanställd har jag ju 25% rabatt där! :) Det gillas extra mycket av en mammaledig. Måste investera i lite träningkläder, har ett linne och ett par byxor. Dom är nog snart utsliten då dom tvättas minst två ggr/v!!

Imorgon har vi inget bestämt men jag har lite alternativ på vad vi kan göra, om vi orkar. Kanske väljer vi att bara vara hemma och rå om varandra.

Nu är det iaf natti för mig.
God natt!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards