Direktlänk till inlägg 19 oktober 2013

Oj, oj, oj!

Av Linda - 19 oktober 2013 19:32

Vilket prövande dygn!
Tjejerna har lekt, bråkat och tjaffsat rätt intensivt. Till och med om vart på bordet osten skulle stå! Och som grädde på på moset har Julia inte kunnat sitta/ligga själv eller vara mer än en halv meter ifrån mig utan att grina. Det är bara lille Dewin som varit snäll och nöjd bortsett från nåt litet gnäll för hunger och magen men det hör ju till när man är 5 veckor.
Vid 23.30 hade alla barnen somnat så då kunde Frida och jag få surra i lugn och ro en stund. Strax innan 02.00 gjorde vi kväll.
7.30 vaknade Julia och hon väckte Amanda så då var det uppstigning.
Innan lunch gav vi oss ut på en promenad, kallt och blåsigt var det men rätt skönt och behövligt.

När vi kom in blev det lunch sen blev det tv och godis för bråkstakarna.
Vid 15.00 begav jag och barnen oss hemmåt. Då var både jag och Frida rätt nöjd och slut!

Båda barnen somnade gott i bilen och när vi kom hem fick Amanda önska middag. Potatisbullar blev det såklart!

Nu sover Julia sen 45 minuter tillbaka. Amanda och jag har lördagsmys men det blir snart natti för henne oxå.

Trevlig helg!

 
 
Emma Nilsson

Emma Nilsson

20 oktober 2013 22:49

Vilka härliga små barn. Älskar bar då jag är Dans och Hopprepslärare till dessa fantastiska små människor. Kolla gärna in min blogg också! :)

http://nattstad.se/emmanilssonz
Finns också på instagram - eemmaaniilsson

http://nattstad.se/emmanilssonz.senat

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards