Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Linda - 2 oktober 2013 21:34

Förkyldningen verkar ha vänt innan det ens tog rejält fäste, skönt!! :)
Har däremot fått värk i höger överarm vilket gör att jag inte kan gå på pump. Gissar mig till att det är en inflammation!! :/ Så jag får gott hålla mig till promenader iaf.

Har även kollat upp lite angående mina planer för framtiden och pga att jag är helt dum i huvudet när det gäller matte så får jag drömma vidare. Kan ev. komma en liiiten bit på vägen men hur kul är det att längta längre men aldrig kunna nå dit!! Önskar verkligen att jag kunde förstå mig på matematik men det är bara att inse; Jag har aldrig varit ett läshuvud och kommer aldrig att bli!

Upptäckte idag att Amandas överdragsbyxor är för korta så det måste införskaffas nya snarast. Hon behöver även en vinterjacka och eventuellt en overall. Jag som trodde vi hade höst och vinterkläder klart men Skruttis drog visst iväg oväntat mycket på längden.

Lillan har oxå dragit iväg i storlek men jag tror att hon med nöd och näppe kan ha höstkläderna efter Amanda tills det är dags för overall.

Själv har jag hittat ett par pumps som jag inte kan släppa tanken på men 599 kr för att par skor när man är mammaledig är inte ens att tänka på! Varför är man inte miljonär!!

Nä, ryck upp mig nu och sluta klaga!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards