Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Linda - 17 oktober 2013 21:05

Ja, idag kom första snön men den försvann som vanligt lika snabbt. Jag tycker det är mysigt och älskar ju snön lika mycket som solen. Jag har ingen favorit årstid, för mig är alla årstider härliga på sina sätt.

Idag har vi bara varit hemma och inte gjort ett vettigt handtag och det har varit sååå skönt. Tog en promenad runt lillsvängen både på förmiddagen och efter lunch så Julia fick sova, Amanda fick springa av sig lite och jag fick lite luft. Har varit så sjukt trött den här veckan. Känner mig lite upphängd och nersläppt mellan varven.
Älskar att vara hemma med mina töser men just nu är det lite blandade känslor. Samtidigt som jag ibland känner för att fly en stund så vill jag inte vara ifrån dom nån längre stund.
Amanda är jätte mammig just nu. Hon kan inte göra någonting själv längre och vill helst sitta i mitt knä eller klänga runt benen hela tiden och Henke får INTE hjälpa henne, då blir det livat. (Men det får det bli!)
Julia har ett väldigt behov av närhet nu oxå och gråter så fort man vänder ryggen till. Helst vill hon vara i famnen och bli buren eller aktiveras heeeela tiden.
Som jag sa, jag älskar att vara hemma med mina töser men ibland längtar man efter en stund för sig själv!

Har noll ork och motivation för träningen heller. Det är lixom inte roligt just nu! :/ Men kämpar för att komma dit igen.
Tror det beror lite på att det känns som inget har hänt sen jag började träna. Vågen visar knappt två kilo ner och måtten är domsamma. Visst känner jag att jag blivit starkare men jag har inte tappat nå fett känns det som. Still going chubby! :/

Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards