Alla inlägg den 13 december 2010

Av Linda - 13 december 2010 20:44

Min lilla tomtenissa idag när vi lussade för pensionärerna i Skön.

  


Tuva kom förbi och lussade för faster och Amanda idag oxå.

Sötaste kusinerna

  


Min ögonsten

       

Av Linda - 13 december 2010 09:48

Idag ska jag och Amanda lussa i Sköns församlingsgård med babysången. Det var tänkt att vi skulle lussa i Bosvedjan förra veckan med med magsjukor och åkommor så fick vi hoppa över det.


Just nu äter Amanda endast majsvälling. Hon skulle prova potatis och smör till lunch i lördags men det gick inte, hon tjöjdes och kräktes upp dom två små skedar jag lyckats få i henne. Så det fick bli gröt istället och den åt hon med god aptit.

När hon ätit klart åkte vi in till möblera och beställde sex matsalsstolar och sen åkte vi till Hans och Eva och drack kaffe. Blev kvar där ett bra tag så Amanda skulle äta middag, vi testade en halv portion gröt som med nöd och näppe gick ner. En timme senare packade vi ut oss i bilen och styrde mot Pelle och Jeanette. Precis när vi parkerar bilen hörs ett bekant ljud från baksätet. Amanda kräktes!! Det var bara att ta med alla saket och gå upp till P och J där Amanda fick duscha och bli ren. Sen var det full fart på henne igen.

Nu kör vi endast majsvälling i någon dag till + lite plommonpuré. Eftersom det är det enda hon får behålla. Sen får vi göra ett nytt försök. Blir det likadant igen då, så blir det ett samtal till barnkliniken.


Nu för jag att Skruttis har vaknat så nu ska vi leka lite.


Hej hej!



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards