Alla inlägg den 7 december 2010

Av Linda - 7 december 2010 14:24

Det k änner jag mig som nu....


Amanda var pigg och fräsch i morse och hade inte kräkts något mer så jag bestämmde mig för att åka på babysimmet. Hon åt ju både välling och gröt i morse och fick behålla det och aptit hade hon ju oxå.

Det var full fart på henne på badet och efteråt åkte vi och åt lunch med Henke på Etage. Amanda hann somna på vägen dit och vaknade precis när vi ätit klart. Då värmde vi en burk spaghetti och köttfärsås (en av hennes favoriter) till henne men hon var inte ett dugg intresserad. Hon fick väll i sig fyra skedar sen tjöjdes hon och då vågade jag inte ge mer. Vi plockade undan, gick till bilen. Påvägen hem svängde jag in på BC för att köpa ett par skor som jag la undan igår. Precis när vi svängde ut på E14 hör jag Amanda hosta till och sen kräks(!!!)  Jag stannade till och konstaterade att det inte fanns mycket annat att göra än att fortsätta åka hem.


Nu är vi hemma Amanda är ren och leker för fullt. Det luktar inte "magsjuka" om kräkset men jag blir förvirrad.

Känner mig iaf som den sämsta mamman i världen som gick på badet idag. Kanske skulle ha stannat hemma och tagit det lugnt istället.

Imorgon ska vi lussa med babysången oxå men vi blir nog hemma... :(

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards