Direktlänk till inlägg 4 september 2010

Tokigt!

Av Linda - 4 september 2010 11:15

Imorse när vi satt och åt frukost gluttade Henke ut genom fönstret och utbrister "- Vad sjutton är det där!? Skynda dig kom, kom, kom...." Jag sprang fram till fönstret och får se, vad jag tror är en mink komma springandes över parkeringen! Henke grabbade med sig kameran och sprang ut för att försöka få en bild. Och titta... han lyckades :)

  


Måste bara lägga in lite bilder på en trött liten tjej som somnade mitt i grötfrukosten!

      

  


Idag är det surströmming/kräft/grill-fest hos morbror Uffe med familj. Tror vi blir några stycken så det ska bli skoj.


Igår var jag och Frida på Birsta hela dagen och shoppade loss. UTAN BARN!!! Kändes konstigt men skönt, att inte behöva avbtyta för matning, blöjbyten och gråt. Barnen var med sina pappor och myste istället :)

Blev iaf en hel del inhandlat, mest kläder till Amanda såklart. Men jag kostade faktiskt på mig en skjorttunika och ett par leggings på hm. Hade rabattkupong där så jag betalade bara 150:- istället för 300:- =)

Hittade även två par vinterskor på Skopunkten och då fick jag ju ett tredje par gratis! Me like! 


Förkyldningen är iaf mycket bättre och rösten är påväg tillbaka så snart är vi redo för vårt nya liv ;P

Jag är såå lycklig, det går sjukt bra nu! =)


Ha en bra helg. Det ska vi ha!

Hej hej!

 
 
Ingen bild

Marcus & Lisa

4 september 2010 12:18

Nog är det en mink som Henke fångat på bild alltid! Vi ska börja påta med bilderna från dopet om en stund så det blir nog alldeles lagom att vi tittar på dem imorron! =)

Ha så kul ikväll så kanske vi kan hämta er imorron?

Kram // Marcus & Lisa

 
Ingen bild

Marcus & Lisa

4 september 2010 12:19

P.S Mandisen är så ruuuuskigt söt! =)

 
Jossan

Jossan

4 september 2010 12:25

Det är nog en Herrmelin eller vad dom heter, vi hade massor av sånna springande på tomten då vi bodde på Alnö =)

http://jossanwilhelm.blogg.se

 
Maria

Maria

5 september 2010 21:55

Vi har gått på Kulturmagasinet. Men nu är det fullbokat där ända fram till mitten av oktober. Jättetråkigt! Går du på någonting?

http://marian.devote.se

 
Maria

Maria

5 september 2010 22:36

Ja men om du ringer och får "napp" någonstans så är jag också väldigt intresserad. Tycker det är roligt och ha något att göra och Alfred verkade gilla babysång han med :) Du kan ju höra av dig när du ringt runt.
Nej vi har bara varit på babysång än så länge. Ska på Pyttepoesi (också på Kulturmagasinet) på Torsdag, men det var egentligen för barn upp till 3 månader. Men hon i receptionen tyckte jag skulle gå en gång och kolla om det gick. Man ska ha bebisen på en filt och så ska man läsa typ sagor. Så det får inte vara nån jättefart på bebisarna. Vi får se hur det går :P
Allting går jättebra annars. Han äter och sover och växer. Så roligt med alla framsteg man ser!
Hur är allt med er då?

http://marian.devote.se

 
Maria

Maria

6 september 2010 11:55

Okej! Då ska jag nog anmäla oss till det. Ja jättetråkigt att det var olika grupper. Hade varit roligt och gått där tillsammans. Men vi får ses någon gång utöver aktiviteterna ;)

Tack för att du förmedlade informationen iallafall ;)

http://marian.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards